Länktar till man är helt igång:)

Ja mina hästar har ju ridits men danny bara lite sådär då ja vill rida honom i sommar när bebis skall vila:b och bebis tog de lite lugnare i veckan när ja inte hade bil. Men idag tänkta ja ut och jogga honom en runda och ta en liten galopp. Tar in hästen och ser då en del nya sår inte förvånad då bebis är dum i hagen han vaktar verkligen stona så de kan bli lite bråk. Men iallafall lite svullen och oren. Pratar med veterinären då han  har ett sår som var på gränsen till att ev sys. Men vi kom fram till lite motion och tvätta rent med provar vi då han verkar bra i övrig. Och efter bara 20min på tömmar och en promenad. Så var svullnaden i bena bättre tvätta de så klart noga och tror nog de blir bra:) för övrigt så var min lilla bebis jättefin på tömmarna :O mums på honom <3
Tog sen ut danny som också fått sår och var betydligt mer halt så han gick ja bara med och borsta och tvätta. Blev lite extra kvalitetstid med dem idag de gillas:D
Som ni säkert ser så är de nu header som alex gjort www.xelaaa.blogg.se  tusen tack min vän<3
Dannymannen går inte 1 meter ifrån stonas rumpor och skulle han göra de....lilla bebis går ju lite lätt nu bara och de märks för han har tagit sig så bra i hull:D

Kommentarer
Postat av: Jenni

bara så du vet sås ynd inte headern när man är inne i inlägget, bara på framsidan :)

2011-05-17 @ 15:53:15
URL: http://jennikristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0