Inte mycke gjort idag xD

Ja börja dagen med att sova till lite i tio upps skulle ju vara på hbg kl 11 ^^ jaja sätter fart och hämtar jalli som var snäll och hängde med då båda skulle in. Iallafall stoppar polisen mig påvägen -.- ja bara ja har inte tid ja skall hämta min häst. Polisen mitt istan eller ^^ ja bara ååhh nä ja skall hämta min kompis först och ja måste skynda mig!!!. Så slapp flygande besiktningen (tur för  min bil mår inte bra ^^) bara blåsa och visa mitt fina körkort ^^. Jaja tro de eller ej men ja och jalli blev bara 5 min sena :O helt sjukt hur klara vi de ?!?:)
Bebis blev bara vaccinerad och danny skulle få nya skor. Ja ville ha på bak med men de ville inte hovis då han är lite bråkig xD ja de är väl skitsamma då han skall få gå på bete i sommar hade ja tänkt. Skall väl ridas lite med men 1 månad med bara gräs hade ja tänkt ja och lite kortare perioder med:). Gick iallafall bra där inne skall in nästa måndag och sko bebis:)
Efter de käka vi lunch muuummms och ja lämna sen jalli. För att åka och mocka blev ingen ridning idag då danny fått nya skor och bebis går ju att rida fast än han vaccineras. Då man kan rida på dem nya preparaten men väljer ändå två dagar med vila dels behöver han nog de iallafall och ja tar de säkra före de osäkra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0