Full fart hela dagen

Har ju jobbar och i vanliga fall så behöver ja sova max 5 timmar men nu även om ja sover 8 så är ja astrött. Så all ledig tid dagarna ja jobba så sov ja :b Så datan har hamnat åt sidan. Men iallafall idag skulle ja och jalli hoppa men ja försov mig -.- hade väl hunnit men hatar att stressa så valde att åka och fota jalli istället :) sagt oh gjort:) Sen efter de att hon var klar så hämta vi linnea och käka. Himmla kul då ja och linnea hinner knappt ses :( men mina djur skall vara på bete hos henne så lär bli npgra skenturer med henne och jalli tror ja :b
Jaja jalli fick dra och jobba och ja och linnea gjorde lite hm saker :b samt handla lite blev ett ländtäcke till danny, halsband till ludde,kingslandströja till mig och ett par fin fina vantar. Bilder på sakerna kommer imorgon lika så bilderna på jalli:)
Nu framåt kvällen hade ja bestämt mig för att hoppa lite imed de inte blev så i morse. Som tur var så var linnea med mig och tipsa lite när bebis var väldigt framåt och dampa och drog -.- men som sagt med linneas hjälp så blev de mycke bättre och han vinkla haserna mm beydligt bätte och rusa inte. Men nu måste ja sova då ja skall upp tidigt en ja de kommer som sagt bilder mm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0