Ny dag nya utmaningar ^^

Har redan varit och mockat till mina djur och släppt ut :) Känner mig lite duktig skall även jobba i natt mindre kul när man varit uppe rätt tidigt. Skall snart till stallet igen och fota lite saker sedan skall ja även till stranden med min kompis jalli. Skall bli kul då bebis aldrig varit där innan. Skall dock ha ett lite skarpare bett så de inte slutar som sista ja red ut ^^ han är nämligen lite busig när man rider ut och ja får verkligen inte åka av mer min nacke fixar inte de-.-
Men de skall bli riktigt kul vem vet kanske blir lite bilder med om jallis mamma åkte med:)
Får bli en bild sedan igår som ja inte la upp igår hahha. När man inte är så smart så får koppen lida lilla tojje nästan så han kunnat vara med på längdhoppningstävling:b
kommer man lite taskigt så får man hoppa längdhopp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0