Lite mer saker till Bloppis

Och ännu mer kommer när ja varit hemma hos mamma och pappa i helgen:)
Ländtäcke stl 145 är i ylle använt några gånger på min förra häst
ett av ländtäckena
Detta är använt typ 1 el 2 gånger 145 de med vill ja minnas. Är tunnare alltså inget man har på vintern
Även detta:D
Dionträns ja minns inte helt säkert storleken och hitta inget på tränset heller:O Vill minnas att ja köpte cob men hade verlat ha pannbandet i full då de var lite litet på min förra som var stor. Men kan var full med. Har haft de på bebis som är storhäst men går säkert på en d ponny med:)
tränset:)på alla silverspännena så har dem derkorerat eller vad man skall säga XD syns lite dåligt men ja :b
Sen JW hjälmen har ja skrivit fel kolla nog i Gpa:n ^^ den är 57 och jw:n är stl 58
Sen hjälmen var stl 58 inte 57 förra fången kolla ja Gpa:n upps ^^
I helgen kommer de mera :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Då är jag intresserad igen :D 58 kan jag få på huvudet utan att få huvudvärk..haha

2011-03-18 @ 08:24:00
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/e
Postat av: erica

det röd/blåa skrittäcket är så sjukt snyggt!! :) hur mycket kostar det?

2011-03-18 @ 21:52:43
Postat av: linda

sv lotta: ja men vi får väl ses och komma överens :D

erica: tja 150 kr?

2011-03-18 @ 22:10:28
URL: http://mittlivmedhastarna.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej!

Är lite intresserad av det blå/röda ländtäcket, så undrar lite om det är stort i storleken ?



Mvh Julia

2011-03-19 @ 18:46:06
URL: http://juliiaandreasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0