Jaha så sitter man här mitt i natten och kan inte sova-.-

Har varit istallet innan idag ju sen fixa ja brallan och gick med honom. Sen hämta ja upp sis i stan eller ja vi stanna och shoppa lite först skall ju göra om här hemma så behöver ju en del saker ^^ kommer bli riktigt bra den dagen ja pallar haha helt nya möbler som skall inhandlas mm:) Iallafall vi åkte ut och överraska mamma som fyllde år idag:) blev lite små saker idag bara sen fick hon en hel dag med mig och sis där vi skall fixa fötterna eller ja dem INGEN rör mina fötter :b sen skall vi dra ner till malmö och shoppa och äta gott och givetvis är de ja och sis som skall stå för notan hela dagen :)
Så svårt att komma på något till henne så fick bli såhär:)
Nä nu måste ja sova skall släppa ut imorgon och fixa stallet fort på morgonen skall sen jobba typ 11 timmar eller vad de blir -.- eller de skall bli lite kul ja behöver träffa mina solstrålar:D
Fast ja kan inte sluta tänka på bebis den hästen är så magisk. Ja är lyckligt lottad som har en sådan vän som honom. Skall aldrig svika dig min vän<3Ja tror ja blivit kär i min bebis på nytt:') fan han är helt ljuvlig och ja insåg idag att orden ja älskar dig och en extra puss säger och ger ja försällan. Men de skall de ändras på nu. Du är unik min vän ja vet vi kan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0