Ingen sovmorgon här inte

Först väcker babsi mig han vill inte sova i sin bur som veterinären skicka med. Men trist babsi du har inget val ^^ tillslut så somna han och lika så ja men kl ringde 08:00 och folk som känner mig vet hur morgon trött ja är ^^. Iväg till veterinären lämna katten och prata med veterinären. Vidare och handla mat åt bebis. Har ju kommit en hel del fler som tittar in här. Har någon av er tips på något bra foder till en unghäst som inte tar sig? Har ingen mask eller så veterinären har tittat på honom och tagit prover mm.
Fixa stallet när ja ändå var där alla djuren fick vila idag då ja skall på fest hos mamma och pappa. Pappa har fyllt 50 så blir en del folk där. Bästa är att han vet inget än :b
Imorgon om vädret är bra så skall ja fota åt en vän på stranden oh även rida mina små stjärnor klart samt fota lite mer saker som skall bort:) Roligt att så många hört av sig ang de andra oh lagt bud :D
Lämna katten hos veterinären imorse sen åkte ja och hämta foder till bebis och fixa även stallet:) Dock får hästarna vila idag då de är fest för pappa idag som han inte vet om ännu XD Snart dax att hämta hem min lilla kisse. Sen imorgon slipper han veterinären men på måndag är de dax igen:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0