Dressyträning:)

De var de dax för idag:) dock inte för mig utan bara bebis:) Lilla eller låna jennie red honom då hennes häst skall ta de lungt några dagar. Man får ju passa på när en kunnig kan rida honom lite. Mer kunskap och långa ben som orkar mer än mina hahah. De gick iallafall hur bra som helst som A sa nyttigt för J att rida unghäst haha. Hon fick kämpa lite men de lönar sig:)
På måndag är de dax för mig att träna dressyr som ja länktar:DIdag stog de dressyträning på schemat dock bara för bebis och inte mig ^^ Som många redan vet så är Jennie´s häst skadad så hon lna helt enkelt bebis. Man tackar ju inte nej till att få honom ordentligt trimmad:b De gick iallafall fin fint:) På måndag är de dax för mig själv:)

Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Du är snäll du! Ja du, kämoa fick man, nästan lite korsslutning i hjärnan ;) haha, är de fint väder å ni rider ute på måndag kan jag fota er :)

2011-03-31 @ 22:01:10
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0