Blev lite gjort idag:)

Tog ju sovmorgon, säger bara fy fan vad skönt:O Sen fick ja ringa in till hbg min gammla häst är inte bra. Är ju inte sjuk men något har hänt med hans rygg den ser MONGO ut och då menar ja MONGO. Ja har inte sett något liknande:/ Sen att de kom från den ena dagen till den andra gör de inte mindere mysko. Jaja imorgon skall vi in:)
Sen åkte ja och hjälpte min vän linnea<3 Vi var lite duktiga sen åkte vi och käka mums:) Väl hemma igen så promenera vi med pax eller ja hon med oss XD Himmla skönt iallafall:)
Så  var de sen dax för mina djur linnea åkte med och hjälpte mig snällisen<3
Tog in och bebis fick vara imed han drog av skorna fram. Så tänkte ja ta danne vad hade då han gjort???? JO dragit av ena skon -.- Men tänkte ja prova ändå och de gick fin fint:D rider ju bara hono 10-15 minuter för att han skall vänja sig med mig på ryggen. Men han är så duktig min lilla danne<3
Sen var de hem till linnea och ta in hennes djur efter de titta vi på träningen:) och nu sitter ja här ^^
imorgon skall lill killen till hbg:/ smidig som ja var så tog ja första tiden -.-

Kommentarer
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Jo, jag vet, men de finns inte kvar på citygross :p Där finns bara massa babyblå och rosa grejer nu ^^

2011-03-23 @ 21:53:18
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Okejokej, jag ger mig

2011-03-23 @ 22:01:57
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0