Bebis den duktiga :D

Gav mig ut i hagen för att leta upp dannys sko och bebis är ju bara underbar. Fattar inte varför han inte kom när ja gick ut i hagen. Så efter en stund gick ja till honom och där stog han med skon vid sina hovar. Ja gick då vidare för att leta upp bebis andra, och han gick iväg och ställde sig på samma sätt igen. Men ja tänkte de kan inte vara möjligt att den andra är där. Men ja kunde inte låta bli att gå och titta. Och gissa om ja blev förvånad :O där låg den andra skon:O:O Helt jävla sjukt men massa tack till bebis nu slapp ja kolla igenom hela hagen. Så massa morötter till min lilla bebis som är bra på allt :b<3 Efter ja tränat så fick bebis gå ut i några min utan täcke :) Dels för han hade varit svettig och tänkte han skulle får rulla sig innan ja borsta honom och satte på täcke :) Att han är tunn behöver ingen komentera de vet vi redan och veterinären och ja jobbar på de:)Träning idag bebis har blivit rätt stadig nu :D men iställer väldigt lat eller iallafall i ridhuset :b Trodde aldrig ja skulle säga de men ja föredrar dampbebis framför sega bebis :O så sjukt mycke enklare om dem är lite frame :b men träningen gick helt ok :D

Kommentarer
Postat av: Pia B

Han e ju för gooo <3

2011-03-25 @ 17:49:50
Postat av: linda

Ja jag undrar om de var slumpen men som ja skratta ^^ ja han kan när han vill lilla bebis:b

2011-03-26 @ 00:55:21
URL: http://mittlivmedhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0