lite lyx

Ja igår fick bebis lite lyx i vardagen fick bla akupunktur mm rätt härligt tyckte nog han allt. Vi har ev kommit fram till varför han blir så stel. Antagligen sitter de i mig så om två veckor skall hon kolla när ja rider sen hjälpa mig med min rygg och nacke, dem båda har ju sina egna liv^^ Men hon fick rätt på bebis :) är ju inga låsningar utan mer spänningar och så. Tog lång tid då hon prova en massa för att hitta varför de blir så. Hon anser dock att han är väligt fin men förstår hur ja menar. Ja gör ju de mest i förebyggande som de är nu. Men fattar inte hur folk klarar sig utan sånt här på sina hästar. Eller är de bara ja som tycker de gör en sjuk skillnad?
bebis fick bla lite akupunktur mm
haha han är så ful XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäkla hokuspokus. Vi "andra" rider våra hästar lösgjorda och mjuka, rider man fel så blir hästarna sne och spända, så aa det gör vi.

2011-06-16 @ 23:24:03
Postat av: emma

Alla gör vi olika men vet inte om du kan läsa vad hon skev ? i förebyggande och tror nog många hästar hade mått bra av massage mm.

Sen var står de att han är sne? Vad jag förstog av samtalet efter så fick hon en massa beröm över just hur jämn och rund han är. Att han är lite stelar i ena sidan är ju inte så kontstig ett lättare och ett svårare varv precis som vi. Sen vet jag efter alla år med linda att hon har problem med ryggen och nacken och är rädd att hon lägger över sina problem på honom.

Kör på linda detta kommer bli bra:)

2011-06-16 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0