Igår var ja och hälsa på min lilla ponny:)

Han hade blivit dum så ja och jalli åkte dit. Han var så snäll och gosig tycker ja men så fort andra prova så reste han sig och slog hahah busig ponny ^^ kan ju bero på att juvelerna nu är nere. Han är som en hormonbomb XD jaja jalli trissa fram lite och satte honom på plats då med. För som sagt med mig gjorde han inget. Men de beror väl på att ja hanterat honom hela tiden :)
Åkte och hälsa på min ponny som blivit lite busig XD
inte kan man tro att han reser sig och fäktar mot dem:O haha
ute på promenad då de var då han var värst men mot mig var han hur snäll som helst :b
hahah<3
med tanke på hur ful han var när ja lämna honom så ser ja nu ett hopp haha
tojje<3

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2012-01-12 @ 23:08:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0