Vilken dag:O

Ja för att göra de hela kort. Så börja ja med att köra fast i morse med bilen -.- MEN linneas pappa är min hjälte haha han rädda mig och min pärla:)
Hem käka frulle sen till stallet igen. Och nu var vägen fixad GÖTT gjorde vid min prins och upp till ridhuset. Dressyrträning bebis var SEG ( vet ja inte skall klaga när han är lat då ja gillar de bättre) MEN idag var han jävligt seg. Iallafall gick väl inte super men ja vad gör man ^^ MEN när ja sen trava av så släppte de han slappna och  kom ner så då var han finis<3.
På vägen till stallet så börja en lampa blinka i bilen batteriet laddas ur -.- Men  ja körde som en idiot ena saken efter andra slutar fungera- Kom precis fram till  verkstaden innan bilen DÖR palla haha. Men kom iallafall dit med den. Bara att hoppas han kan fixa den imorgon måste ha en bil:O
Så nu sitter ja fast hos mamma och pappa mindre kul ja är rastlös ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0