Massa saker att göra idag...

Börja med att ja skulle släppa ut djuren tojje har damp och reser sig mot mig bara för han inte fick gå ut med mamma i samma hage -.- När ja skulle få ner tojje så fick ja släppa bebis som sprang in i trädgården och var VÄLDIGT nära att trampa ner i poolen hahah. Tojje frös fast och skulle inte gå från mamma. Jäkla kåtbock haha.
Iallafall bebis är ju snäll och kommer när man kallar. Ut med dem ihagen.
Vidare till pappa skulle hjälpa honom att hämta deras nya bord mm.
Linnea ringer sen oh berättar att hon klantat sig hahha MUPP Så ja skulle ta hennes hästar med:) Börjar med mina dock går ut för att ge lunch hö. Tojje reser sig mot eller ja typ på mig . Han visste han gjorde fel och sprang iväg dock var de lite halt och han han inte stanna innan linorna hahah.
Tojje är på vift ja hämtar grimskaft med kedja då han varit muppig idag. Får tag på honom lätt han kommer ju oftast med (rymmer ju en del). Leder honom mot hagen igen och han går då på mig -.-. Hämtar ett spö inte för att slå på honom såklart utan för att när ja vänder honom vända honom från mig istället och att ha spöet och höja funkar ju då han är lärd att vända ifrån en. Men när han är muppig så går han heller över mig xD Så idag är tojje typ gratis haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0