Blööö

Har tillbringat helgen hos mamma och pappa himmla skönt faktiskt ingen data mm utan bara umgås och mysa. Övan på allt har ja börjat bli dålig igen :( de suger!!!
Idag eller snarare igår blir de nu  då hon är över 24 nu.
Så var de 6 månader sedan världens bästa lämna mig:'( Kan inte fatta än idag ja hoppas på de där samtalet. Nu mår lilla biggen bättre och du är välkommen att komma och hämta honom de blir ..... när du hämtar honom. Men ingen ringer :'( Du är så saknad min vän min absolut BÄSTA vän men en dag ses vi och inte för att ja vill dö men ja har så mycke som ja vill säga....

Kommentarer
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Vill du inte ha dina gråa, så köper jag de gärna ;) <3

2011-01-31 @ 13:31:23
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0