Blev en sakna biggen kväll..

Så blev de i kväll efter att ja sett bilder på honom, fan vad ja saknar den hästen :'( Han gjorde verkligen min dag. Finns ingen som gjort så mycke för mig som han. Han reste sig gång på gång. Fick i dagarna höra att en kärring ursäkta uttycket men de är vad hon är. Att ja borde ta bort han gång pågång, de sa hon till mina vänner inte till mig. Men sålänge veterinären anser att min häst kunde leva ett ok liv även om ja inte kan träna eller tävla så behåller ja min häst. Ja skjuter honom bara inte sådär bara för att de är den lätta utvägen. Ja gör allt ja kan provar allt som gick vet inte hur mycke pengar ja la på honom men de var värt varenda krona de gav mig minst 2 år mer med honom tid han kunde leva utan att lida. Min vackra springare är nu universum´s största STJÄRNA<3


Kommentarer
Postat av: Emmi

Du vet som ja att han fick mer än vad många andra hade fått. Och är de hon ja tror du syftar på så, Skall du vara ännu mer stolt dem hade inte gjort hälften. Vet ju hur de slutar där. Nä fina biggen hade de super och fick leva ett lyckligt liv in i de sista hans ögon hade liv i blicken hela vägen<3

2011-01-18 @ 00:59:30
Postat av: Anna

Alla vi som följt dig på bdb vet hur du kämpat och de är mer än många andra hade gjort!

2011-01-18 @ 01:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0