Vilken häst ja har :O

De har ju gått lite upp och ner med bebis eller inte med han kanske men med min ridning har inte fått till de. Och varje gång de gått bättre så har något pucko slängt upp dörren eller liknande i ridhuset i baken på min häst så allt bara blivit skit. Men idag efter ja varit i väg med linnea på hfrk, så var ja inte alls sugen på att rida men kände ja var nog tvungen då de är dressyrträning i morgon. Så ja red upp och tur var de för bebis var helt magisk åhhh han var så fin min älskade lilla prins:')<3 Han var verkligen med mig helt idag vilken känsla fantastiska lilla prins. Red inte så jättelänge även om ja ville för de var som sagt magiskt att få sitta på hans rygg. Skall sluta tjata om hur fin han var men bara en gång till han var såååååååååååååååååååååååååååhhhäääääääääääääääär fin ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0