jaha inte mycke gjort idag..

Åkte till stenestad för att göra MRI på grynet men de gick inte så bra hahah grynet var någon cm för liten men så kunde hon "hänga" på själva magnetsaken men de tyckte inte grynet var ok så veterinärerna ansåg de var för stor skade risk så ja vi fick skita i de:/  Får höra med veterinären på torsdag hur vi skall göra nu är hon ju ok med. Prata med en av dem som vill ha henne dem tar henne ändå andra fick ja inte tag på så får se. Hur som helst så är hon ju bra nu men hade varit skönt för att lugna mitt hjärta haha. Men men vi får se:)
Sen mocka ja stallen duktig eller duktig???
Efter de hämta ja jalli oh linnea då vi skulle käka lunch de gick som de gick och komma iväg i tid gjorde vi inte heller^^ inte lätt när man har en massa att prata om hahah
Lämna jalli så åkte ja med linnea hem och mocka med henne då hon är LITE seg haha som vanligt var vi inte så snabba.Så blev full fart till Frillestad sen för att titta på jalli. Sen fullfart för att ta min mina djur och vidare till kungshult, för att hjälpa sis att hoppa lite typ 1 årsedan hon hoppa sist haha men de gick faktiskt jävligt bra:D
Nu är ja hemma och har precis fått i mig en macka GOTT. Snart sova då man skall jobba imorgon;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0