Ena dagen är inte den andra lik:)

Red i ridhuset med jalli och när ja red själv( var dör lite innan) så kändes bebis fin fin men så fort man blir fel så blir han spänd och ja okoncenterad -.- . Men gick väl ändå hyfsat han kändes lite trött men de är väl helt ok :) och när ja var klar så red jallis mamma hihi ja bara släppte henne så visa de sig att hon inte ridit själv  eller ja någon gång på eras ponny för typ 6 årsedan ^^ Men de gick bra:D försökte få henne att trava men hon sa hon höll på att trilla av hahh som ja skratta hon är så skön :)
Iallafall så gick de bra och vem vet kanske hon skrittar lite imorgon med på honom?!
Imorgon skall ja och jalli rida över bommar iihhhhhhh  hon har inte ridit över de på ca 9 månader och bebis har inte heller gjort de så mycke men de skall bli skitkul:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack för kommentaren.Det är sånna kommentarer och alla underbara människor i ens omgivning som gör saker värt att kämpa för.Din kommentar kommer ligga mig varmt om hjärtat och varje gång jag tänker på hur hemskt det är utan henne så kommer jag tänka på vad du skrev,om alla fina minnen.

Tack din kommentar hjälper mig!<3

2011-02-12 @ 01:33:30
URL: http://amicisemper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0