Duran duran...

Stog och borsta honom säker 30 min och folk som känner mig vet att de är inte min starka sida haha. Helst skulle ja bara vilja klippa honom men de finns ju ingen anledning till de ^^ Kom på när ja stog och borsta han är fan liten haha eller manken är knappt 160 men ryggen typ 150 hah nä men nästan XD men han växer  och får väl hoppas han växer som bebis gjorde för var i den åldern han börja ta sig:b Var ute och gick lite med och en sten var sååå äcklig han spärra upp sina små rådjursögon som då blev stora som tennisbollar ^^ Så titta han på mig precis som är du inte rädd. Ja bara din mes är du rädd för en sten. Då spänner hästen upp sig som ivanliga fall är strax under 160 imanken till att bli 170 + och bara går precis som kom du matte stenen är inte faligt när ja gör såhär haha. Ja skulle filmat ja skratta så ja höll på att döXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0