Vem är ja?

Är ju några som frågat vem ja är så kommer lite kort info:)
Ja är då en tjej på¨27 år känner mig dock inte en dag äldre än 20 ^^ Gick hästhållninh i gymnasiet och har jobbat hos lite olika ryttare i yngre dagar:)
Just nu jobbar ja på scandlines och har väl gjort de mer eller mindre sedan ja var 18 år. Inte lätt att sluta där då de är bra betalt och ja har ju lite djur. Då man måste ju tyvärr jobba, fast ja tycker de är rätt ok att jobba då ja är rätt social. Som de är idag har ja 2 katter och 4 hästar, fast min gammla häst rider min syster så är bara 3 ja tar hand om. Dom har ni säkert läst om, har ju bara unghästar nu en ponny hingst på 1,5 snart 2 år. Sen en 4 åring som ja precis fått nästan eller ja ^^ Sen så min lilla bebis som inte är bebis mer han har ju hunnit bli 4,5 år:O alltså den äldsta ja har nu^^
Som de är nu så bor ja i helsingborg och har gjort de i hm är de ca  7 år och har hästarn lite utanför. Vill även bli polis en dag :) Ja lite kort nu måste ja äta dör snart av hunger^^ undrar ni något så bara fråga är lite dålig på att komma på saker mm. Då ja mer skriver de som en dagbok till mig själv men undrar ni något så klart bara fråga:DSäger bar fy fan vad ja har fått jobba idag på jobb:O röv mycke att göra har folk inga liv?!?

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: tack! ja tränat mycket på den ;)

2011-04-16 @ 22:28:03
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0