Världen snällaste bebis<3

Idag hoppa ja bebis lite räcke och fem och en halvan. Bebis var en stjärna:) dels våga vi oss på 90 och han kom en gång helt åt helvete på 5 och en halvan så snubbla typ över så jalli trodde han skulle stå på huvudet men tog sig upp på någon vänster och hoppa sista ut, utan att tveka<3 han är helt magisk min lilla kille. Ja som känner mig som en fegis alltid kände mig rätt säker i slutet efter lite hjälp av jalli:D
Får bli en bild på hur de såg ut innan så får ja ta lite nya bilder på söndag :)
idag hoppa ja bebis lite räcke och fem och en halvan. Bebis var en stjärna:) dels våga vi oss på 90 och han kom en gång helt åt helvete på 5 och en halvan så snubbla typ över så jalli trodde han skulle stå på huvudet men tog sig upp på någon vänster och hoppa sista ut, utan att tveka<3 han är helt magisk min lilla kille. Ja som känner mig som en fegis alltid kände mig rätt säker i slutet efter lite hjälp av jalli:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0