Stor övning....

Dagen börja inte så jätte bra ludde väckte mig 03:04 ja skulle ju inte gå upp förrän 03:50 och dem minuterna gör MYCKE för mig haha. Men iallafall blev ju en längre runda så kl 04:00 var ja påväg till jobbet. På vägen så kommer de ut en däck mitt i vägen :S Ja han ju klart inte vända bort så körde rakt över de sluta inte så bra -.- så fick rnga min pappa kl 04:10 när ja insåg att detta fixar ja inte själv ^^
jävla mupp mongon som slänger ut däck mitt på vägen där ja kommer yrvaken kl 04:10 på morgonen grrrrrr. Sluta såhär för min bil -.- bara att ringa mamma oh pappa så fick dem kolla då lite annat med gick sönder då våga inte köra bilden. Så kom en timme sent så båtjävlen han segla iväg innan ja kom -.-
Då ja kom klart 1 timme sent eller igentligen bara 30 min men går ju inte att hoppa på i danmark precis xD
Väl där jobba vi två timmar sen var de stor övning. Då har vi först ett generalalarm där vi fick ja gör allt man måste ^^
Sen åkte strumpan ut. På dem andra båtarna har man bara som en ruchkana men den vi har så hoppar man rakt ner i ja något som dem då tycker liknar en strumpa.  Frittfall enligt mig hahah är väl ändå ca 10 meter man hoppar rakt ner sjukt att de inte blir fler skador än de blir. Men klart skadorna blir ju nä folk fårpanik och sträcker ut armarna tex. Iallafall ja älskar de och önska ja fick hoppa fler gånger men de kostar massor så  de får ja inte:/
Men väl på jobbet så hade vi storövning strumpan åkte ut så fick vi hoppa de är så jävla kul XD fast är nog bara ja som tycker de ^^ hoppa rakt ner i den de är ju ändå ca 10 :b men som sagt kul enligt mig:bså sitter vi och väntar på att få komma iland tog lte tid hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0