Stolt som få:D

Idag prova ja och danny  att trava lite över bommar de har vi ju gjort en gång innan. De gick super så ja prova att galoppera med och de gick med super. Så tänkte ja får väl prova att lägg upp ett mini kryss. så de gjorde ja och han är ju bara sååå hääääär snäll<3<3<3 så stolt över honom och mig själv har fan mörjat bli lite modig igen hahah
Få nog ha ett nytt dion till då danny vill ha ett eget han med. Fick låna bebis idag :b
Min lilla stjärna fick låna min stora stjärnas träns. Vet inte om de var de som gjorde att vi klara de perfekt idag :b<br /> Men trava öve bommar på marken. Sen våga ja mig på att galoppera över vilket var första gången :b och tillsist så hoppa vi ett litet litet kryss sååå häääär stolt över honom ja mig med hahah.<br /> Alla som känner mig vet hur feg ja är hahah<br /> Sen blev de en mini runda ute för att bara mysa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0