Så har lilla ponnyn åkt:)

Idag åkte jag och lämna min lilla ponny mitt ute iskogen hos en helt underbar familj. Inte nog med stället alla djuren så var även dem som har stället helt fantastiska. Åhh är precis på ett sådant ställe man vill bo en dag så jäklar skall ja ha ett sådant ställe:)
Iallafall så var tojje jätte snäll han lasta sig själv hemma och stog som ett ljus hela väga duktiga lilla ponny. Väl där så var han som vanligt cool min snälla lilla ponny<3  En liten hingstunge hade kommit typ en timme innan mig. Så dem andra hade busat en hel del. Men den som kom var såååå kaxig två tollar hög men så kaxig. Den andra stackaren fick inte vara ifred. Han prova på tojje med som var snäll hela tiden en sa även ifrån när de var bra.Hahah så kul att se för dem tydliga med allt. Men de gick iallafall jätte bra inga direkt bråk eller så. Den lilla gav sig ju inte på tojje mer sen utan den andra stackaren :b men de blir nog super:) Tog massor med bilder dock i motljus men några kommer iallafall:)
tojje träffar först den lilla kaxiga^^
och tojje fattar inget^^
lika glad ^^
men vänta då:b
&lt;3
men kom igen då..
passa dig sin lilla skit :b
bråka inte med mig:)
:)
:D
Mer bilder kommer imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0