Nio lååånga månader :'(

Idag är som sagt nio äcklingt långa månader sedan ja tog förväl av min bästa vän:'( Han är så saknad så de gör ont i hela hjärtat. Den känslan ja hade till den hästen tror ja aldrig ja kommer få känna igen. De är den känslan man får känna någon enstaka gång i sitt liv. Ja älskar hästarna ja har men med honom var de något extra och kommer alltid vara. So gott min vän du får vänta på mig för en dag så ses vi igen<3
Idag är de 9 månader utan min bästaste vän :'( Än idag kommer tårarna så fort ja titta på bilder på dig min vän. Ja önska att ja hade gjort så mycke annorlunda:(Med dig hände de alltid något :)Ja lova att aldrig lämna dig förlåt för mitt svek:(&lt;3&lt;3Bästa av dem bästa är precis vad han var&lt;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0