Länktar till imorgon:D

Ja imorgon skall ja hoppa lite smått bara inget avancerat utan bara leka runder lite skall bli mer seriöst på söndag men kul skall de bli hoppar så sällan ^^. Men med den träningsvärken ja har i magen så kan de gå hur som imorgon ^^ men först skall ja inte till djursjukhuset eller ja jag och jalli:)
Åhh länktar så till imorgon :D ja till fredag med för då skall ja träna dressyr igen :D
Sen vill ja hoppträna NUUUU speciellt efter vi varit och tittat på hoppträningen ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar Jag, Tycker du borde tänka på vad du skriver, en massa stavfel & "ja" istället för jag ger ett VÄLDIGT oseriöst intryck.

2011-05-06 @ 14:28:36
Postat av: Natalie Andersson

HALLÅ du som skrev ;(



(Längtar Jag, Tycker du borde tänka på vad du skriver, en massa stavfel & "ja" istället för jag ger ett VÄLDIGT oseriöst intryck.)



MAN HAR RÄTT ATT SKRIVA VAD MAN VILL DET ÄR JU INTE DIN BLOGG PRECIS. SÅ JAG TYCKER DET VAR INTE SNÄLLT SAGT SOM JAG SA MAN FÅR SKRIVA VAD MAN VILL MAN BEHÖVER INTE ALLTID VARA NOGRAN.

2011-05-07 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0