Inga ord kan beskriva ....

Inga ord kan beskriva min mamma hon är  helt underbar<3 djur som bor hos henne och pappa kan inte ha de bättre. Även igelkottarna omhändertagna när dem inte mår så bra. Stor eloge till min mamma!
Min mamma är djurvän ända in i själen. Idag hitta hon en igelkott mitt på gräset. Rörde sig inte så hon trodde den var död. Men gick fram oh den var verkligen inte okej. Så hon tog in den och plocka över 30 fästingar på den Vet tror de kan vara de som gjort att den var så off eller ja. Då de suger ju ut massa blod och enegi mm. Iallafall fixa de och lite annat sen mat och ett bo till den. Blir den inte bättre så får veterinären bli nästan men dem tyckte hon skulle ge den lite tid då den hade så många fästingar. Men dem som rört och lyft en igelkott vet dem inte gillar de. Men mamma sa de verka nästan som om den var taksam titta med sina små ögon oh gömde sig inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0