Att gå upp tidigt är inte min grej -.-

Var ju dressyrträning kl 08:30 fattar ni 08:30 HELT sinnessjukt ^^ men ja kom upp dock en timme senare en planerat^^
Jaja till träningen som gick apsåligt i början bebis var stel och blir lätt fast i handen oh släpper yttre ingen bra egenskap hahah men min fantastiska tränare lura min hjärna lite och ändra övningen och vips så gick de att göra som ja skulle i början:) slutet gick de ändå okej prova att länga traven idag INTE lätt !!!  Träna mest på att öka och minska volten och då bibehålla ställningen utan att kasta ut bogen vilket han gärna gör^^ samt att flytta sig för skänklen. Samt att om man rider på en volt men tänker de som en vanlig bana så man flyttar bogpartiet först. svårt att förklara men de hjälper mig at hålla bogen på plats hahah ja jag har massor att träna på ^^ men imed ja inte var helt nöjd så blir de träning på fredag med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0