Fan vad bra ja är...

Alltså måste nog påstå att ja var rätt bra idag ^^. Jag somna väl runt 2 igår babsan ville mysa så då fick de ju bli så. Iallafall sen ringde kl 07:30 och ja gick upp:O alltså jag har börjat bli rätt slö och inte gå upp förrän 08:30 imed ja inte behöver fodra mina hästar mer. Men var i stallet redan 08:10 ut med pojkarna. Tänkte sen ja skulle klippa till grynets klippning då hon skulle till jonas i morgon. Har ju hört  hur de gått med hästar som liknat skogsmullar xD. Men ja kom inte så långt med grynet hon hosta upp slem ÄCKLIGT och snora som ja vet inte vad och då vill man ju inte klippa henne mer. Skall in med henne 14:20 idag och ta lite prover mm så vi får ett slut på de hela.
Sen mocka ja alla 4 boxarna och fixa allt och ja var klar kl 10 :O skall ju tilläggas att ja borsta grynet ca 30 min med. Som sagt är ja bra eller är ja ^^
Sen hem dammsugar bilen :O:O:O ja fråga mig inte vad som hänt måste trillat och slagit i huvudet! Nä nu är de frulle innan de är dax att åka till stallet igen:)

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Linda - SKRÄM mig inte såhär :o xD Hur är det med dig egentligen? :p xD

2010-11-01 @ 13:10:13
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: linda

hahah ja du alex är lite trött nu med fatta att ja kom upp:O

2010-11-01 @ 13:12:17
URL: http://mittlivmedhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0