Dagen har även varit en hemsk dag :(

Bebis var ju som sagt helt undebar idag. Ja gick på rosa moln. Men sen mötes man av de man inte ville. Hade fått ett sms av bästa alex. Där de även stog de ja verkligen inte ville och trodde :'( världens finaste lilla molly hade fått somna in. Allt bara rasa varför? Finns de ingen rättvissa i denna värld? Ja känner mig som världens sämsta människa varför kunde ja inget göra? vänner är till för att hjälpa och varför hjälpte ja inte? blö dagen börja bra men nu suger den. Vet inte vad ja skall säga till alex heller för vad ja än säger så kan ja inte ge henne molly tillbaka:( och ja kan tänka mig hur hon känner då ja bara kan gå tillbaka och tänka hur ja själv kände när ja förlora biggen.
Ja vet ju att alex gjort allt och lite till för den lilla valpen men  hjälper ju inte heller att ja säger de till henne. Nä vill bara ha henne framför mig nu och ge henne en bamsekram<<3 Alla mina tankar finns hos er/ dig alex<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0