Big Star var namnet på min bästa vän

Idag är de 15 veckor sedan ja såg min bästa på ett sätt känns de som evigheter sedan men på ett annan känns de som igår. Och ja går här och väntar på samtalet där dem säger att min vän mår bättre och att ja kan komma och hämta honom. Går inte en dag utan att ja gråter över att han aldrig kommer stå i stallet att ja inte enns kan få pussa på honom. Har bara en önskan i mitt liv och den kan INGEN uppfylla för ja kan aldrig få tillbaka min bästa vän. Han har hjälpt mig så många gånger, alltid funnits där aldrig svikit mig. Hur många vänner är så? Nä min älskade vän ja hoppas du nu har de bättre än vad du hade de här och att vi en vacker dag ses igen<3

Du log mot mig,
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av.
Du såg på mig,
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig,
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel,
För en stund

Du gav mig allt,
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig:
'Var inte rädd'

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Min ängel...

Jag fick låna en ängel
Du spred ditt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
Jag fick låna en ängel
För en stund
 bilderna är gietvis klickbara


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Finaste, finatse Biggen <3

2010-11-13 @ 22:02:40
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0