åhh tänk om en dröm kunde slå in...

Jobba ju som sagt natten inatt som var. Kom hem i morse runt 07:30 trött som ett svin somnar med arbetskläderna på. Iallafall så drömde ja om min älskade underbaraste BIG STAR<3 Igentligen var drömmen ingen dröm för precis de ja gått igenom med den hästen, drömde dock inte om hans skador så klart ^^ utan han var en frisk och glad häst. Trodde inte man kunde vara så glad över en individ hade någon filmat när ja sov så hade de bara varit med ett stort leende. Ja var så lycklig allt imitt liv var så perfekt när han var hos mig. Istället vaknar man och de man får se är askan av min bästa vän:'( Önskar fan inget annat i mitt liv än att få se han bara en gång till. Få se hans otroligt snälla ögon och få känna hans trygghet. Den känslan ja kände med honom kommer ja nog aldrig få känna igen men att få drömma den var iallafall helt underbart. Min nu då föralltid bästa vän BIG STAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0