Tjejen som aldrig ger upp...

Ja hon heter JOSEFINE FRIBERG
Nu har ja varit dum tagit bilden av josse själv sorry men orka inte leta igenom mina ^^
Men denna tjejen är helt outstanding idag med sin fina ponny silas.
Ja vet INGEN som kämpat som denna tjejen. Har fått kämpa sig igenom precis allt på sina ponnysar. Inte fått färdiga ponnyer som de bara är att åka runt på. Har ponnyer som kanske inte alltid ställer upp utan som verkligen behöver sin ryttare.
Men idag börja hon med en runda som vi som vet vem dem är anser är bra men denna tjejen har så otroligt höga krav på sig själv och klandrar gärna sig själv. Men iallafall så trodde ja inte hon skulle ge sig på La debuten.
MEN så bara rider hon in med den mest koncentrerade blick ja sett. Och dem flyger över ja såg nu ut såhär :O
Dem kan verkligen blev något stop och så men var taskig sväng till hindret och de är varken lätt för ryttare eller en häst i de läget om dem inte har massor med färsk rutin. Men Dem kommer över de och vidare och klara kombination mm helt otroligt. Efter mål hör man värsta glädjen från nog helgens lyckligaste ryttare. Vi på läktaren kände verkligen med henne stog själv med tårarna i ögonen. Äntligen får bästa josefine Friberg lite med gång. Och ja unnar verkligen henne all medgång och önskar henne all lycka till. Ja vet ni kan och nu bevisa ni de för SÅ många fler. Ännu en gång för jävla bra på ren svenska josefine<3


Kommentarer
Postat av: josefine friberg

du är så himla bra, jag finner verkligen inga ord!

STORT TACK FÖR ALLT LINDA <3<3<3



vad mer ska jag säga? jag ska fortsätta kämpa, detta är bara början. tack ännu en gång för allt!

kram

2010-12-05 @ 20:51:06
Postat av: Henrietta

hon är så duktig! hon har verkligen kämpat!



sv: världens finaste!<3

2010-12-05 @ 21:08:45
URL: http://rolletollebus.blogg.se/
Postat av: Johanna

"Inte fått färdiga ponnyer som de bara är att åka runt på" Har inte silas tävlat msv hoppning? dessutom Om du menar att han e svårriden så kan väl inte du stå och säga vilken häst som e svår eller lätt att rida när du inte ens vet själv? det finns många hästar som e svårridna som går SM nivå.

2010-12-07 @ 20:46:51
Postat av: linda

Nu är de ju så att de finns ju en anledning att han inte går dem klasserna mer. Men de kanske du redan visste^^ Och tror nog faktiskt att de är inte många som kan göra de bättre faktiskt:)

2010-12-07 @ 21:12:18
Postat av: josefine friberg

johanna, om du vill veta hur det ligger till får du gärna ta kontakt med mig, så kan jag berätta allt som har hänt och varför han inte går MSV i nuläget.

men antagligen vet inte du heller hur han är att rida, för vad jag vet har du inte ridit min ponny? hör gärna av dig :)

2010-12-11 @ 12:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0