säger bara alex!

Idag har ja varit NÅGOT irriterad pg av att folk är så hm ja orädda om sina saker. Men Sen hämta ja alex och berätta de hela vi har ju länge undrat varför inget händer. Men ja är inte den som är tyst ja måste få ur mig vad ja tycker och tänker när ja själv är med i de. Och då är de bra med alex som bollplank. Och skönt att höra att hon känner lite så med. Men men skit i de. Nu till alex som ändra min dag sen:D Alex är en tjej som ja känt en hel del år nu :O jisses vad tiden går, men hon har ridit och tävlat mina ponnyer och har gjort en dunder jobb med dem båda. Alex är 18 år och är lite knäpp ja hon är inte knäpp i den bemärkelsen. Utan helt underbart rolig och finns alltid där mm.
Men dem som käkat med mig och alex vet att hon är lite konstig där hon äter inte sås eller något till sin mat:O:O Tänker kötbullar och potatis eller ja typ vad som och ingen sås eller något utan allt är torrt :S isch  fattar inte hur hon kan ^^. Men ja är glad ja har henne för nu blir stallet sopat många gånger per dag hahah. Alex  har lite sopmani om man skall säga de i lindrig form :b Nä Alex är en av dem få som ja alltid vet finns där när som och ja är henne evigt tacksam. se bara idag hon ändra min dag:) tur de !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0