jaha så var denna dagen slut:b

Hämta min bil innan som inte mår bra än -.- min bil var för ny hahah ofta XD nä men de mesta var tydligen elektriskt och då är de bara att ringa volvo ^^
Och då gör man de och de kommer ta CP lång tid -.-
Iallafall åkte till min kompis linnea som tydligen stör vissa ^^ fixa hennes hästar och hitta på en kanin död:'( R.I.P och linnea de är INTE ditt fel<3
Sen vidare och fixa mina små pållar in med dem stog vila på schemat idag var igentligen tänkt i morgon men imed min bil inte blev klar mm så ändra vi de till idag istället. Jaa sen käka ja och linnea ingen av oss hade ätit sedan imorse så gissa om vi var hungriga 8timmar senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0