Förklaring på varför ja har ponnyer...

Förklaring på varför ja har ponnyer ville någon ha. Ja rolle hade ja ju i hm vad blir de 7 år och precis i början när ja hade honom så var han ju hingst. Och en kollegas barnbarns shettis rymde in till honom. Vi vet inte när inte hur då vi inte såg de. Men de kom ut en liten bebis 11 månder senare. Och de är ju då grynet. Dem som hade shettisen behöll henne till de att hon var 3 år och då ringde dem mig oh sa hon var dum och bråkig:b
Ja köpte ponnyn då billigt då ja hade planer på att sälja rolle oh tänkte en sällskapshäst och att ha en avkomma vore kul.
Blev att ja inte sålde rolle ja då han tagit mitt hjärta och han tävlades av yngre. Alex red in grynet och tävla ju då rolle.
Sen har min största dröm varit att få ta fram ett eget föl. OCh ja hade bara valacker som var storhästar så då fick de ju bli grynet  XD Vad ja skall med tojje har ja ingen anning om de var en kul grej^^. Rolle är ju såld nu och grynet skall säljas så småningom och tojje får stanna:) Sen gillar ja ponnytävlingar så du har ja beställt hem en ponny som alex skall leka runder med ^^
Hoppas du förstog min röriga förklaring^^
Tojje är alltså kvar för han var min dröm och den nya kommer för att ja och ale vill ha kul :b

Kommentarer
Postat av: Anonym

ullaredsbilderna ? :(

2010-12-19 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0