Blir så arg!!

Gaah blir så arg och har bara lust att ja de vill ni nog inte veta. Men som tur var så var min lilla alex inne på msn och ja fick ge lite utlopp för de som gjorde mig arg. Men för mig hästar är djur som inte klarar att fixa eller säga ifrån om dem har ont. Ja skulle aldrig vänta med att kolla min ponny eller häst. Då ja själv vet hur de kan gå om man inte tar saker på allvar eller väntar. Lovar de är något man får ångra för resten av sitt liv! Idag var bla de västa ja sett har ju varit bra några dagar men som de var idag är INTE okej. Ja har tjatat om detta sedan hästen kom och inget har hänt. Skall ju in nästa vecka som bokades för minst 4 veckor sedan. Ja vet vi blandar in en veterinär till. Hur i H****E tänker folk. Gör inte soppan större än vad den redan är! Nä i stunder som denna undrar ja om ja gjorde rätt och sålde min ponny!? Vill verkligen inte att han skall utsättas för sånthär:(

Ja ångrar så in i norden att ja inte lyssna på mitt indre och var med på  vila i frid vännen<3

Kommentarer
Postat av: pernilla

Om du nu vet att hästen är sjuk o du har den hos dig,är det minst lika sjukt av dig,som inte tar ut en vetrinär,du kan ju få vetrinären o fakturera ägaren,skulle ju inte kalla dig djurvän då iheller!!

Du har väl haft ponnyn halt hos dig i 4 veckor o du har inte ringt vetrinär sj,kalla inte dig djurvän då!

Det ända du e duktig på är o klanka på de som är yngre än dig,skriver skit om dem på nätet,det har jag efarat flera ggr,får du en kick av o tracka småtjejer??? o nu är det som så att jag e mkt äldre än dig o skulle inte egentligen sjunka ner till din låga nivå..men för helvete låt alla småtjejer vara ifred,sluta kritisera dem för deras hästhållning samt ridning..i mina ögon tycker jag du e inget annat än en gnällig,fet kossa!mvh.pernilla

2010-12-10 @ 22:51:08
Postat av: linda

Hm ja känner ingen pernilla konstigt^^

Nu är de så att ja har pratat med veterinär och ja får inget göra utan ägaren tillstånd så enkelt är de. Ja har även sagt åt ägaren att ta hem ponnyn om inget görs och så får de bli. Ja har kommit med förslag mm och erbjudit mig köra hästen men ja får inte ta ut veterinär utan deras tillståd. Tar ja ut så blir de ja som står som betalnings skyldig och deä är ja inte intresserad av utan då får dem hellre ta hem ponnyn. Så slipper ja se de och dem kan ta den tiden dem vill på sig:)

2010-12-10 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0