5 långa månader...

Idag är de 5 långa månader sedan min stjärna lämna mig. Ett tomrum finns som ingen kan fylla. Tanken och hoppet om att han en dag skall komma hem kan ja inte släppa.
Han var mitt allt ingen kan få mig och känna de han fick. Fråga mig inte vad de var men han var så speciell för mig.
Minns dagen ja prova honom. var inte han ja skulle ha men efter den provridningen så var han de ända ja prata om och den ända ja kunde tänka på. Men allt börja på sämsta sätt skador efter skador kom. Så fick han vara igång någon månad sen kom nya skador av den gammla mm.
Ivåras fick ja svart på vitt. Att över huvudtaget kunna om så bara skritta honom kunde ja glömma. Men bestämde mig för att om han kan gå i hagen utan att ha ont så fick han göra de. För att bara få ha honom i min närhet fick mig att orka. Men i sommar så visa han att de gjorde ont ibland när han bara gick ihagen och den 30 juli fick han somna in. De svåraste beslutet ja någonsin gjort oh ja frågar mig varje dag om de var rätt. De kanske bara var en vrickning?Hade ju skador i senan,hoven koter,haserna mm men de kanske bara var en vrickning som gjorde att de gjorde ont just då. De sa dem de kunde vara men att stänga in en häst i ca 5 månader är inte rätt när han halva sin tid stått på box redan var inte rätt och han fick vandra vidare. Så nu finns världens vackraste ängel där upp :'( En dag ses vi igen och ja vet de är fel att säga att ja länktar men ja gör ju de vill bara få träffa honom igen<3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

när han ligger ner, vem är det som ligger brevid?

2010-12-31 @ 12:05:42
URL: http://rolletollebus.blogg.se/
Postat av: linda

sv: grynet

2010-12-31 @ 12:08:29
Postat av: LiNAHAGMAN*

Biggen, finaste Biggen <3

2010-12-31 @ 14:50:04
URL: http://linahagman.blogg.se/
Postat av: Henrietta

sv: shit det liknar tollen as mycket!

2011-01-01 @ 11:21:32
URL: http://rolletollebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0